Post by etsennaapsathun on Mar 16, 2022 17:55:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Papers Grade Please! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Papers Grade Please! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for ubegrænset guld ▞▞▞
▞▞▞ Papers Grade Please! 2022 version ▞▞▞
Et ok spil, men ikke perfekt. Bare for mange annoncer. Jeg bedømte en elevs opgave, og jeg får en annonce, og jeg laver den næste en anden annonce. Stop venligst med annoncerne. Bare sluk for WiFi, når du spiller dette, eller gør dig klar til 50 annoncer.
Ikke kun kan jeg ikke få spillet, men min tablet var ligesom styrtet ned. Som om det gik amok 😡😡
Jeg mener, det her er ikke så voldsomt slemt, men jeg synes ikke, du skal downloade dette. Det er mange annoncer, men du kan springe dem over eller bruge flytilstand. Dette er dybest set bare at sige ja eller nej, hvilket for mig er kedeligt. Jeg giver kun denne to stjerner, fordi grafikken ikke er så dårlig. Der var et valg, hvor nogen troede, at jorden var flad. Jeg gav et A+, fordi det bare er en mening. Nå, jeg tog fejl ;-;- I hvert fald burde du måske ikke downloade denne app, medmindre du virkelig kan lide simulatorer °>°
Jeg ville have givet det 5 🏅 men når jeg spiller spillet, spiller jeg et niveau efter det niveau, fryser det bare, så er jeg nødt til at afslutte appen, og når de giver noget, der siger frikvarter, skoledans, gym, når jeg klikker på knappen, er det bare fryse, men jeg vil ikke sige, at folk ikke skal downloade det 😏 skønt spil, men vær venlig at løse problemet
PoPPI PLEYTAME APK Download til Android
Papers Grade Please! Santai tzc
2021-06-30. Papers Grade, Please! 2021-03-19. Troll Face Quest: Video Memes - Brain Game ... Move to iOS · MacroDroid - Device Automation.
Uhm, jeg har lige fået dette spil, og jeg kan godt lide det, men det faktum, at der kun er 3 elever hver runde...... det er derfor, jeg kun sætter fire stjerner. lol
Papers Grade Please! Казуални orz
Please see our partners for more details. ... Grade: 91 out of 100 ... vi boet på et hotel hvor alt var så gennemført hyggeligt og æstetisk lækkert.
Pls fix spillet, for når jeg vil have en ny skole i spillet, og jeg har fulde stjerner for at få en ny skole, men de vil sige, at det kommer snart, kan jeg ikke vente længere
Så!!! UNUGELIG!men lidt sjovt..Dette spil er forfærdeligt!!Det viser nogle annoncer!!!!!Når du laver nogle aktiviteter, når dit signal er lavt, går det ikke igennem!når eleverne vil sagsøge dig, fordi du gav dem et F andet valg er vil tilbageholdelse børnene Men jeg vælger Det vil tilbageholdelse! men det er forkert, jeg vælger bogstaveligt talt det!! ikke vil betale 300Rp!! det er ikke mit problem, at mit signal er lavt!!når mit signal er højt, er det bare det samme!!!!🙄🙄😒og alle lion studios har alle nogle annoncer!dem alle sammen!
Dette er et fantastisk spil, jeg keder mig aldrig, når jeg spiller dette, jeg anbefaler dette spil. Selv børn mellem 8 år eller derover kan lege. Perfekt
interessant spil for børn jeg fik 99,78/
Dette spil er fint, men kedeligt så meget, at jeg keder mig meget 😴😴 med dette spil, tilføj venligst nogle andre niveauer, så dette spil ikke bliver kedeligt.
Jeg er lige begyndt at spille spillet, og det er virkelig godt indtil videre, det kan jeg anbefale
Ingress Prime Seiklusmängud lid
It is possible to obtain documentation on paper for completed vaccination and ... If you do not have NemID, please call Test Centre Denmark at +45 99 44 07
Når jeg forsøger at spille det meste af tiden, bliver jeg ført til en hvid skærm, hvor der ikke sker noget, men selve spillet er fantastisk.
Det er en god idé, men der er MEGET til mange tilføjelser, selv når jeg er offline, og jeg føler også, at spillet bare trænger til forbedring. Generelt anstændigt spil.
Det er sjovt, men der er for meget tilføjet, og det bliver ved med at fejle og det er lidt forvirrende. du kan ikke spille nogen andre klasser, så det er lidt surt
Jeg ved ikke, om dette sker for nogen andre, men for mig, hvis jeg giver nogen et F, går det til et A, og det siger 'godt arbejde', når de giver det forkerte svar. En anden ting er annoncerne! Alt for meget, men annoncerne er ikke så dårlige, jeg kan stadig spille spillet normalt, og det vil ikke bryde det ned, men det er stadig rigtig dårligt!! Derfor bedømmer jeg kun 2 stjerner
Heimdal's Medlemsblad - Brisbane Danish Club
Anbefaler ikke efter 2 runder det fryser og jeg har set kommentarerne og det er sket før DE SKAL LØSE DETTE og det er ikke kun efter 2 runder at det fryser det dosis at efter næsten EVRY runde seriøst hvorfor har jeg overhovedet dette
Ville ikke engang indlæse, ikke tiden værd at downloade.
Spillet er så sjovt og nemt at spille, men efter at have spillet det i en time begyndte det at fryse... lige nu Det åbner ikke, og det bliver ved med at fryse, så ret det...!
Dette spil bliver kedeligt, du bedømmer bare papirer, og det er det, det bliver så kedeligt, at jeg kunne lide det i starten, så begyndte det at blive rigtig kedeligt, men tag ikke denne app, det er forfærdeligt, hvis du har det, vil du sandsynligvis slette det med det samme.
Jeg kan ikke lide annoncerne, det føles som om, de ikke er tid til at spille spillet, og alt du gør er at se annoncer
Papers Grade Please! कैज़ुअल गेम brz
Papers Grade Please! عمومی qlbe
Jeg kan godt lide dette spil. Men det er lidt kedeligt, når man er færdig med sin skole. Men jeg kan stadig lide det.
Papers Grade Please! Casual guk
Ideen er faktisk rigtig fed. Udførelsen mislykkedes. Den har gode spørgsmål i starten, et par ekstra ting om at sætte en hat eller briller på en elev, men ikke meget og ingen opgraderinger. Spørgsmålene bliver gentagne og holder sig på et lavt klassetrin. Sluk også dine data eller wifi for at kontrollere annoncerne. Men de inkluderer fitnesscenter, dans og frikvarterer ved kun at se annoncer. Bare meh men ideen var god.
Download gratis Estude Cades til Android. ... Licens Gratis; Kræver Android 4.2 eller nyere; Kategori Læring ... Papers Grade, Please! Mon Bureau Numérique
Jeg elsker denne app bc du kan downloade ting og ja det er det. ELSKER APP SÅ MEGET. Og sørg for at sætte fem stjerner og give dig et kærligt svar og have det sjovt med din familie og venner elsker denne app for evigt. Hav det også sjovt med Chuck cheese og få mere 🎟️🎟️🎟️🎟️🎟️
Please specify below the individual papers for which you wish to register, and the relevant teaching period (S1 for first semester; S2 for second.
Havde en god streak i gang, da et spørgsmål om guld, sølv eller bly dukkede op, tabte jeg streaken, fordi A. Guld tilsyneladende var det forkerte svar ifølge jer og B. Mens jeg forsøgte at redde streaken, ville ingen annoncer spille så Jeg tabte det. Gennemgå dine spørgsmål og svar, før du sender det ind i spillet...
det virker ikke. du klikker på hvilken lærer du vil have, og så er det en hvid skærm for altid.
Jeg ville give dette 5 stjerner, hvis jeg ikke fuldførte et niveau, og det fryser fuldstændigt, så er jeg nødt til at lukke det ud og ikke tjene noget.
Fish women gaming, har du annoncer? Jeg har forsøgt at få annoncer, så jeg kan lave ting som skoledansen og frikvarteret, men jeg har aldrig virket i annoncerne i første omgang!
Papers Grade, Please! Mon Bureau Numérique. Anbefalet. Bedste Ven
Hele pointen med spillet er at give dine seks elever karaktererne A+ eller F. Virkelig grundlæggende gameplay kan et barn med en tænkende hjerne få en streak på 100. Jeg vil ikke anbefale at downloade spillet, heller ikke med flytilstand. Jeg vil give kredit på, hvordan du kan tilpasse eleverne, klasseværelset og dig selv
Jeg gav det 3 stjerner, fordi efter du har fuldført noget, er der annoncer, jeg ved, at I prøver at tjene penge ved at folk ser annoncer, men måske bare prøv at gøre mindre, for det ødelægger det sjove. Tak for forståelsen Virna Lo
Virkeligt sjovt! Jeg kan lide det!!
Jeg lærer mere, og jeg bliver som en lærer